.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معافيت براي سرمايه‌گذاري ميلياردي در مازندران

رئيس سازمان صنايع و معادن مازندران گفت: براي يك ميليارد تومان سرمايه‌گذاري در شهرك‌هاي صنعتي مازندران 15درصد معافيت در نظر گرفته مي‌شود.

مرتضي هاشم‌پور صبح امروز در جلسه شوراي تحول اداري استان مازندران يكي از دلايل عدم سرمايه‌گذاري در مازندران را عدم آشنايي با معافيت‌هاي مقرر شده در شهرك‌هاي صنعتي مازندران عنوان كرد.
وي بيان داشت: يكي از دغدغه‌هاي مناطق در حال توسعه، سرمايه‌گذاري است و مازندران به جهت برداشته شدن محدويت فعاليت صنعتي در دولت نهم و دهم نياز به حمايت همه جانبه دستگاه‌هاي اداري و سياسي استان دارد.
رئيس سازمان صنايع و معادن مازندران تصريح كرد: ساخت كارخانه كك سازي و فولاد نشان از عزم دولت در گسترش صنعت در استان دارد.
وي افزود: برخي از پروژه‌هاي بزرگ در استان به خاطر بروكراسي اداري و عدم آشنايي سرمايه‌گذار متوقف شده و يا كنار گذاشته مي‌شوند.
هاشم‌پور افزود: زمان براي سرمايه‌گذار ارزش دارد و به خاطر بروكراسي اداري طرح از توجيه عقب مي‌ماند و با توجه به پيشرفت تكنولوژي سهم بازار را از دست مي‌دهد.
رئيس سازمان صنايع و معادن مازندران تصريح كرد: با همت همه مسئولان استاني و نمايندگان مجلس بايد طرحي ارائه شود و مازندران يكي از قطب‌هاي صنعتي به خاطر وجود دريا معرفي شود.
وي اضافه كرد: در صورت عضو شدن در قطب صنعتي بودجه‌‌هاي زيادي از جمله مطالعاتي به استان هدايت مي‌شود.
هاشم‌پور يكي از دلايل عدم سرمايه‌گذاري در مازندران را عدم آشنايي با معافيت‌هاي مقرر شده در شهرك‌هاي صنعتي مازندران عنوان كرد و گفت: براي يك ميليارد تومان سرمايه‌گذاري در شهرك‌هاي صنعتي مازندران 15درصد معافيت در نظر گرفته مي‌شود.
وي تصريح كرد: براي جذب سرمايه‌گذار در شهرك صنعتي در طرح آمايش 60درصد زمين به صورت رايگان در اختيار سرمايه‌گذار قرار مي‌گيرد.
هاشم‌پور خاطرنشان كرد: در صورت اجراي طرح پس از دو سال تنها 20درصد قيمت زمين را به صورت اقساط 48 ماهه دريافت مي‌شود.
رئيس سازمان صنايع و معادن مازندران در پايان گفت: با اصلاح بروكراسي اداري و برداشتن موانع قابل توجيه، مازندران قابليت اجراي طرح‌هاي بزرگ در كنار ساير فعاليت‌ها را دارد./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

کار شناس 20 ارديبهشت 1389
اقای دکتر این چه حرفهایی است که در جلسات هم وقت مدیران و هم سرمایه گذاران را میگیرید لطفا بروید مطالعه کنید محور رشد و توسعه به 15در صد تخفیفات مالیاتی نیست صنعت استان تا زمانی که امثال شما ها در مسند قدرت هستید به هیچ و حه تحرک نخواهد داشت ساختار اقتصادی برای خود دارای مکانیزمهای خاص در عرصه تولید >توزیع و مصرف است بکار گیری استراتزی بخشی در این حوزه پاسخ منفی میگیرد بوروکراسی ناشی از رفتار سلیقه ای مدیران است و ریشه ان در عدم سازگاری نظام دستمزدها در بخش اداری با بخش خصوصی است

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.049 seconds.